STRONA DLA INSTALATORÓW SPRZĘTU DOMOFONOWEGO MiwiUrmet Sp. z o.o.

Poniżej dostepne są do pobrania instrukcje obsługi, certyfikaty, katalogi techniczne, karty katalogowe, cenniki referencyjne oraz oprogramowanie naszego sprzetu domofonowego oraz wideodomofonowego.


INSTRUKCJE OBSŁUGI CERTYFIKATY KATALOGI TECHNICZNE KARTY KATALOGOWE


CENNIKI REFERENCYJNE SOFTWARE (OPROGRAMOWANIE) MANUALS IN ENGLISH


MATERIAŁY PROMOCYJNE SCHEMATY DARMOWE WSPARCIE PRZY URUCHOMIENIU SYSTEMU



PROGRAM WSPARCIA DLA INSTALATORÓW

Szanowni Instalatorzy,

Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom wdrażamy nowy program DARMOWEGO WSPARCIA PRZY URUCHOMIENIU SYSTEMU.

Na czym ma on polegać i jakie warunki należy spełnić, by z niego skorzystać ?

  1. Należy zakupić w całości system cyfrowy domofonowy/wideodomofonowy produkcji firmy Urmet lub Miwi Urmet.
  2. Darmowa pomoc w uruchomieniu dotyczy tylko obiektów wielorodzinnych, których budowa trwa obecnie na terenie Polski, czyli inwestycji nowych.
  3. Należy przekazać dokładny opis instalacji (wykaz urządzeń, konfigurację, rodzaj oprzewodowania, schematy, numerację/topologię lokali)
  4. Urządzenia sterujące wchodzące w skład systemu muszą zostać fizycznie zamontowane i podłączone do instalacji zgodnie z ich przeznaczeniem
    i rozmieszczeniem podanym na projekcie obiektu (w rozdzielniach, szafach, szachtach itp.). Odbiorniki w lokalach, w postaci unifonów lub wideomonitorów, muszą zostać podłączone do instalacji, a podczas ich montażu na ścianie należy prawidłowo ustawić na nich adresy fizyczne zworkami/dip switchami zgodne z topologią inwestycji (nie dotyczy systemu iPerCom).
  5. W zależności od wielkości inwestycji i stopnia trudności programowania systemu firma Miwi Urmet Sp. z o.o. prześle bezkosztowo do Państwa dyspozycji pliki konfiguracyjne, które wgrane do naszych paneli/urządzeń systemowych spowodują uruchomienie systemu lub, po uprzednim umówieniu dogodnego terminu, nieodpłatnie na miejsce inwestycji przyjadą technicy naszej firmy celem uruchomienia systemu.
  6. Zakres działań naszych techników nie obejmuje: wymiany oprzewodowania, wszelkich prac mechanicznych, ustawiania adresów fizycznych na odbiornikach w lokalach.
  7. Instalator zobowiązuje się do zapewnienia naszym technikom:
  1. dostępu do wszystkich urządzeń wchodzących w skład uruchamianego systemu,
  2. oddelegowania osoby mającej orientację co do lokalizacji poszczególnych urządzeń oraz sposobu prowadzenia instalacji,
  3. dostarczenia niezbędnych przewodów, jeżeli w celu zdiagnozowania usterek zaistnieje konieczność wykonania dodatkowych połączeń.
  1. Firma MiwiUrmet Sp z o.o. zastrzega sobie prawo do weryfikacji i kwestionowania poprawności zakupionych urządzeń względem schematu i funkcjonalności instalacji przed podjęciem decyzji o formie darmowego wsparcia przy uruchomieniu systemu.

 

Chcesz, byśmy nieodpłatnie wsparli Twoje działania ? Czekamy na Twój kontakt !
Napisz do nas na adres:
domofony@miwiurmet.pl

 

Pamiętaj, że wspieramy również firmy w zakresie projektowania przy użyciu naszych systemów. Napisz do nas na adres: projekty@miwiurmet.pl 

 

Z poważaniem
Zespół Miwi Urmet Sp. z o.o.